ארגונים עסקיים רבים מאשרים ללא ספק כי איתור קונים עתידיים הוא תהליך יקר. בתקופה זו אפשרי למצוא צרכנים ולקוחות דרך לידים. הדרך המרכזית לקבלת אוסף של טפסים אפשריים עד כה: קישור ”יצירת קשר”, הגולש מוסר מספר טל’ ומצפה שמוקדן שירות לקוחות ייצור עמו קשר.

צ’אט וירטואלי- במה מדובר?

לעומת גיליון ”פרטים נוספים” מוגבל, סוכן השירות המתקדם מפעיל יחסי גומלין בין העסק והגולש ומניע לרכישה. סוכן המידע החכם משיב לשאלות הלקוח, ובתום השיחה מבקש ממנו לכתוב את פרטיו, על מנת שיתקשרו אליו. למעשה, בהחלט זהו מסלול שווה להגדלת מספר הלקוחות חדשים. כמו כן, עקב הקיום התקשורת שבשיחה, זה מאפשר לציין הבעות רצון מיוחדות, לדוגמא לשוחח עמו אחרי הצהריים.

פקטור נכבד שמעניק נציג השירות החכם

יחס גבוה במספר ההפניות כשמחפשים בGoogle לבין מכסת הצפיות באתר, לדוג’, בעקבות השיחה, משך שהות האדם בדף הנחיתה גדל, נתון שמרחיב את ביצועי האתר.

בסיס השיחה וירטואלית הוא היצירת קשר עם הלקוח. עקב נציגי השירות הוירטואלי, כל לקוח פוטנציאלי להפוך לקליינט בהישג יד. רוצים לקרוא אינפורמציה נוספת על שירות זה? שיפור יחס ההמרה. מקווה שנהנתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *